Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Narzędzia osobiste
Jesteś w: Start Szkolenia Szkolenia autoryzowane Juniper Networks NSMF – Podstawy konfiguracji systemu zarządzania Network and Security Manager
 

NSMF – Podstawy konfiguracji systemu zarządzania Network and Security Manager

Czas trwania: 2 dni

Cena: 1500 USD

 

Opis kursu

Dwudniowy kurs omawiający podstawy funkcjonowania systemu zarządzania Network and Security Manager. Kluczowe zagadnienia obejmują zarządzanie domenami, urządzeniami, tworzenie i zarządzanie szablonami, tworzenie i zarządzanie politykami, logowanie i generowanie raportów.
Dzięki prezentacjom oraz ćwiczeniom praktycznym uczestnicy szkolenia zdobywają doświadczenie w konfiguracji, testowaniu i rozwiązywaniu problemów dla poszczególnych funkcji NSM.

Grupa docelowa

Inżynierowie sieci, personel pomocniczy, doradcy techniczni oraz inne osoby odpowiedzialne za wdrażanie produktów Juniper.

Wymagania wstępne

Zakłada się, że uczestnicy kursu posiadają podstawową wiedzę na temat sieci oraz mają doświadczenie w następujących dziedzinach:

  • komunikacja w sieci
  • działanie protokołu TCP/IP
  • adresacja IP
  • Junos lub  ScreenOS;
  • Ethernet;



Przebieg kursu

 

Dzień pierwszy

 

  • Wprowadzenie
  • Zasady działania NSM

rola NSM
architektura
schematy komunikacji

  • Administracja NSM

procesy NSM,
struktura katalogów
HA
instalacja komponentów
licencjonowanie

  • Domeny i Administratorzy

domeny i poddomeny
zarządzanie w oparciu o role

  • Dodawanie urządzeń

scenariusze i metody dodawanie urządzeń
systemy wirtualne,  klastry urządzeń, extranet, grupy urządzeń
automatyczne wykrywanie urządzeń

  • Obiekty i szablony



Dzień drugi

 

  • Zarządzanie politykami
  • Zarządzanie urządzeniami
  • Logowanie, raportowanie i monitorowanie zdarzeń
  • Central Manager
  • Zarządzanie sieciami VPN.




Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania oraz wygody korzystania z jego mechanizmów. Dotyczy to celów: statystycznych (zbieranie informacji o odwiedzanych stronach, używanej przeglądarce, systemie operacyjnym); realizacji usług i funkcjonowania serwisu (utrzymywanie na serwerze tzw. "sesji" i odwołanie do wybranego języka po zalogowaniu się do serwisu); przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb. Zaznaczamy, że można określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w używanej przeglądarce. Zmiana ustawień może jednak uniemożliwić korzystanie z niektórych elementów serwisu lub wprowadzić irytację związaną z koniecznością wielokrotnego wyboru trybu pracy. Jeżeli wyrażasz zgodę na umieszczenie „ciasteczek” w pamięci Twojej stacji roboczej kontynuuj używanie przeglądarki bez zmiany jej ustawień.
Dziękujemy

Zamknij