Przejdź na skróty do treści. | Przejdź do nawigacji

Sekcje
Narzędzia osobiste
Jesteś w: Start Szkolenia Szkolenia autoryzowane Palo Alto Zaawansowane rozwiązywanie problemów firewall'i (PAN-EDU-311)
 

Zaawansowane rozwiązywanie problemów firewall'i (PAN-EDU-311)

PAN-EDU-311 (Debug and Troubleshoot) to zaawansowany poziom szkolenia, uzupełniający wiedzę przedstawioną w kursach EDU-201 i EDU-205 o zagadnienia związane z wewnętrzną architekturą rozwiązania i zaawansowanymi metodami diagnozowania i naprawiania problemów.

Cel Kursu:

Po pomyślnym ukończeniu tego 3-dniowego kursu studenci poszerzą swoją wiedzę o umiejętności wyszukiwania i diagnozowanie problemów w urządzeniach firewall firmy PaloAlto Networks.

Podczas kursu studenci otrzymają dostęp do laba, w których odwzorowane zostaną rzeczywiste problemy związane z pracą urządzenia w takich aspektach oraz funkcjach systemu PAN-OS jak bezpieczeństwo, sieć, ochrona przed zagrożeniami, logowanie, raportowanie, wydajność.

Po zakończeniu  studenci będą posiadać głęboką wiedzę na temat rozwiązywania problemów z widocznością i kontrolą aplikacji, użytkowników oraz zawartości.

 

Zakres:

  • Poziom kursu: Zaawansowany
  • Czas trwania: 3 dni
  • Cena: 2800 USD
  • Format: Teoria przemieszana z labami
  • Platformy, których dotyczy kurs: wszystkie urządzenia NGFW firmy PaloAlto Networks

 

Grupa Docelowa:

Administratorzy Firewalli, Administratorzy Bezpieczeństwa Sieciowego, Inżynierowie Bezpieczeństwa

 

Wymagania wstępne:

Studenci przed kursem powinni ukończyć kurs EDU-201 i posiadać wiedzę z zakresu podstawowych zagadnień sieciowych, włączając w to routing, switching i adresacje IP. Dodatkowo powinni być zaznajomieni z tematyką bezpieczeństwa i rozumieć koncepcje ochrony w oparciu o porty oraz działanie technologii takich jak IPS, proxy czy conetent filtering.

 

 

Program kursu:

Metodyka diagnozowania problemów

Porównanie platform z uwzględnieniem głównych różnic pomocnych w diagnozowanie problemów

Wewnętrzna architektura przetwarzania pakietów

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w L3

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z VPN

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów w politykach

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z User-ID

Diagnozowanie i rozwiązywanie problemów z Global Protect

Diagnozowanie i rozwiązywanie  problemów związanych z wydajnością

Diagnozowanie i rozwiązywanie  problemów administracyjnych

 

Ten serwis wykorzystuje tzw. pliki cookies (ciasteczka) w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania oraz wygody korzystania z jego mechanizmów. Dotyczy to celów: statystycznych (zbieranie informacji o odwiedzanych stronach, używanej przeglądarce, systemie operacyjnym); realizacji usług i funkcjonowania serwisu (utrzymywanie na serwerze tzw. "sesji" i odwołanie do wybranego języka po zalogowaniu się do serwisu); przystosowania serwisu do indywidualnych potrzeb. Zaznaczamy, że można określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w używanej przeglądarce. Zmiana ustawień może jednak uniemożliwić korzystanie z niektórych elementów serwisu lub wprowadzić irytację związaną z koniecznością wielokrotnego wyboru trybu pracy. Jeżeli wyrażasz zgodę na umieszczenie „ciasteczek” w pamięci Twojej stacji roboczej kontynuuj używanie przeglądarki bez zmiany jej ustawień.
Dziękujemy

Zamknij